Sunday, April 14, 2013

Assalamualaikum,
   alhamdulillah hari nie saya berpeluang lagi untuk menulis lagi. Hari nie saya akan bergerak pergi mencapai cita-cita saya sebagai seorng jurutera,insya-Allah. Walaupun berat sebenarye hati nie hendak pergi jauh lagi dari family tapi apa boleh buat. Ini semua demi keluarga saya dan jgak untuk membuktikan pada Die yang saya boleh berjaya. Saya thu beliau telah pulang ke rumah beliau untuk cuti semester, rasa macam mahu sahaja pergi berjumpe dengan beliau wat kali terakhir akan tetapi saya masih tidak kuat untuk berjumpe dengan beliau setelah bnyak kejadian yang berlaku. Jujur saya katakan saya benar-benar merindui beliau akan tetapi entah saya takut untuk bertentang mata dengan beliau dan saya thu beliau msti tidak sudi untuk berjumpe dengan saya. Ape saya boleh buat, dh ini takdir untuk saya. Saya hanya boleh berharap beliau sentiasa bahagia bersama orang tersyg dan saya berjnji tidak akan menganggu hidup beliau lagi. Mgkin dengan permergian saya ini adalah jalan terbaik untuk beliau dan saya kerana dengan ini tidak la saya sentiasa ingat akan peristiwa lepas dan beliau pun tidak la rasa kurang selesa bile pulang ke jb. Baik la samapai sni saya menulis untuk kali ini. Insy-Allah saya akan menulis lagi. Ini adalah hala tuju saya yang seterus ye bagi mencapai cita-cita sya. Semoga semua ye dipermudahkan. Aminnn..
Assalamualaikum.:D

No comments: